Všetky kategórie

UltimateCarp Cup 2018 vol. 2.0

Termín konania pretekov: 31.05. - 03.06.2018 Miesto konania: jazero Dolnobarský rybník Štartovné je 300,- EUR na družstvo (tím). Maximálny počet družstiev je 21. Ak družstvo zruší svoju účasť po 28.2.2018 tak štartovné prepadá a nie je možné ho vrátiť štartujúcim. Odmenené budú prvé tri najlepšie tímy a najlepšie družstvo z predného sektora ktorý je ohraničený miestami 1 až 13 pohármi + hodnotnými cenami v celkovej výške viac ako 4000 eur! Okrem vecných cien prvé tri družstvá získajú aj finanč

Sportex Cup 2017

Majo a Mišo sa v dňoch 21.9. - 24.9.2017 zúčastnili kaprárskych pretekov Sportex Cup 2017. Ich počínanie a priebeh preteku si môžete pozriať TU.

NIE VŽDY SA DARÍ

K vode som prišiel v nedeľu poobede a hneď som sa vrhol na sondovanie dna a nájdenie horúcich miest, ale ako to už na takýchto bagroviskách chodí hrán a sľubných miest tam bolo neúrekom! Po prvej noci sa podľa predpovede malo rapídne zmeniť počasie čo sa aj potvrdilo, horúce dni a noci vystriedali ustavičné búrky, silný vietor a ochladenie o 10 stupňov.

Dvě jarní krátké vycházky

V březnu jsme se vydali s Jirkem na první dvě krátké výpravy k vodě, vybrali jsme si dvě vody v okolí našeho bydliště. Doma jsme si připravili PVA balíčky z našeho PVA systému, do kterého jsme dali drcený boilies a method mix. Když přišel den první výpravy, tak jsme navázali návazce ze šňůrky X-FACTOR 15lb a háčku Viper velikosti 6 o délce cca 20 centimetrů a na vlas našili boilies o velikosti 16 milimetrů. První záběr přišel Jirkovy a byl to kapr cca 15 centimetrů, který se odháčkoval už ve vod

Dva životné okamihy

Na koniec leta a začiatok jesene roku 2016 nezabudnem do konca svojho života. V tomto období sa v mojom súkromnom ale aj kaprárskom živote stali dva veľmi významné okamihy. Zo súkromnej stránky išlo asi doposiaľ o najkrajší deň v mojom živote. Po takmer desiatich rokoch sme spečatili s mojou snúbenicou a teraz už manželkou Sandrou náš vzťah manželstvom. Bol to naozaj výnimočný deň a obom nám zostali a do konca života aj zostanú krásne spomienky.

UltimateCarp Cup 2017

Súťažia dvojčlenné pretekárske tímy + pomocník. Každý tím môže celkovo loviť najviac na štyri prúty, každý opatrený najviac jedným nadväzcom s jednoháčikom s protihrotom. Každé družstvo obdrží štartovnú a bodovaciu listinu. Tím môže mať najviac jedného pomocníka, ktorý musí byť nahlásený organizátorom. Následne má pomocník rovnaké právomoci ako pretekár.

Môj prvý zig-rig

Počas chladných zimných večerov som dlho rozmýšľal ako sa mi darilo v sezóne 2016, či som si splnil ciele a aké zážitky som zažil pri vode. Medzi moje ciele patrilo prekonať svoj osobák, čo sa mi aj podarilo a vyskúšať chytať na zig rig. V tomto článku by som vám chcel priblížiť príbeh práve o spomínanom zig rigu.

Lov kaprov v zarastených vodách

Počas zimných dní na prelome roku 2015 a 2016 som si dal cieľ začať sa venovať lovu kaprov na jednej zo zarastených vôd organizácie, v ktorej som členom. Teraz je tu opäť zima a čas na zrekapitulovanie sezóny, ktorú som strávil hlavne na tejto zarastenej vode.

Letný lov kapra na bahne

Táto moja výprava sa odohrala v lete roku 2016. Väčšinu svojich výprav dôkladne plánujem a pripravujem ale toto bola čistá improvizácia. Moja partnerka odcestovala na víkend do zahraničia a mne sa tak naskytla chvíľka času ktorý som mohol stráviť pri vode.

Říjnová 48hodinovka

Chalani Libor a Jirko zajtra skoro ráno balia veci a vyrážajú na 48 hodín k vode. Aj oni budú nepretržite online a vy môžete sledovať priamo tu alebo na našej FB stránke ako sa im darí. Chalani držíme palce a Petru zdar !

Dragon Baits Cup 2016

Chalani z UCčka tentokrát Matej a Adam štartovali na medzinárodných pretekoch v Českej republike "Dragon Baits Cup 2016". Vy ste mohli opäť sledovať ich online prenos z pretekov priamo tu či na našich FB stránkach.

Keď z minima vyťažíš maximum ;)

Prúty nahodené, tak ideme trošku prikŕmiť. K rákosiu čo máme pri našom brehu rozhadzujeme len partikel pozostávajúci z uvarenej kukurice, repky, pšenice a tigrieho orechu. Ten na tomto jazere považujeme za TOP návnadu a nástrahu!!!

Sports Carp Tour 2016

UltimateCarp boys Peter Šebela a Matej Lipták dňoch 22.9. - 25.9.2016 bojovali na kaprárkych pretekoch Sports Carp Tour 2016 na Dolnobarskom rybníku. Ako to celé prebiehalo sa môžete dočítať priamo tu.

Netradične skorý začiatok sezóny 2016

Na rozdiel od minulej sezóny, sa mi sezóna 2016 začala pomerne skoro. Už vo februári som absolvoval pár jednodňových vychádzok na moje obľúbené jazero neďaleko môjho domova. Veľká výhoda tohoto obdobia je že množstvo rybárov ešte ani nerozmýšľa o tom že by išli k vode a preto rybársky tlak na takéto vody je pomerne nízky.

5 dňová marcová výprava za kaprami

Ako dobre viete tak cez zimu malo kto chodí na ryby dlhšie ako na pár hodín. My sme sa s kamarátom Mišom rozhodli že pôjdeme na 5 dňovú výpravu